Xiaomi, Redmi Marka Logosunu Güncelledi
Gelişmelerle dolu günler geçiren Xiaomi, Redmi markasının “yeniden markalaşma” sürecine girdiğini duyurdu ve bu kapsamda logosunu ve yazı fontunu güncelledi. Fiyat-performans odaklı telefonlar üreten Redmi, artık daha sade bir tasarımla karşımıza çıkacak ve premium segmenti hedeflemesi bekleniyor.
Xiaomi, Yeni Redmi Logosunu Tanıttı
Son zamanlarda Xiaomi 15 serisi ve HyperOS 2.0 arayüzü ile gündeme gelen Xiaomi, Redmi logosunu da değiştirdi. Yeni Redmi logosu, kırmızı ve sivri hatlarıyla daha dinamik bir görünüm sunuyor.
Xiaomi mobil başkanı Lu Weibing’e göre, bu değişim sadece estetik değil. Yeni “Turbo” serisi, K serisinin liderliğini devralarak atılım yapmaya devam edecek. Ayrıca, K80 serisinin, tarihindeki en büyük ürün güncellemesi olacağı ve rakip firmaların en üst düzey performans amiral gemileriyle rekabet edeceği belirtildi.
Redmi markasının Genel Müdürü Wang Teng Thomas ise, yapılan değişikliklerin fiyatlara da yansıyacağını doğruladı. Yeni K serisi artık amiral gemisi olarak konumlandırılıyor ve özellikle Pro serisi amiral gemisi deneyimi sunacak. Bu doğrultuda, yeni telefonların fiyatlarının Xiaomi’nin bıraktığı fiyat boşluğunu doldurması bekleniyor.